Facebook icon
ikona telefon12 415 18 18 ikona mailinfo@york.edu.pl
MENU

Referencje od słuchaczy

STRONA GŁÓWNA / Referencje od słuchaczy

Kursy dla przedszkolaków
Kursy dla przedszkolaków
Kursy dla dzieci w wieku szkolnym
Kursy dla dzieci w wieku szkolnym
  • Opinie słuchaczy VI 2017

    Wyniki ankiet rozdanych podczas Finale Dzieci 7 czerwca 2017. Odpowiedzi udzielone przez rodziców słuchaczy z grup od Kittens do Bears/ 4-14 lat. Serdecznie dziękujemy za wszystkie opinie!

    Dlaczego poleciliby Państwo szkołę York swojej rodzinie i znajomym?

    „Wysoki poziom nauczania, kontakt z native speakers, ciekawe i urozmaicone zajęcia” Agnieszka Mermon ;

    „Mili i kompetentni native speakers, moje dziecko chętnie chodziło na lekcję” Dominika Włoch – Salamon;

    „Odpowiednia ilość dzieci w grupie, dostępny parking, lekcje prowadzą native speakers, jedna określona ścieżka nauki do egzaminów, bardzo dobry kontakt lektorów z dziećmi” Małgorzata Starowicz;

    „Posiada własny ogród – możliwość nauki na powietrzu, małe grupy, dzieci mają większą możliwość nauki z lektorem” Radek Kielek;

    „Profesjonalizm, sumienność, podejście do dzieci” P. Krasnodębska;

    „Zajęcia są wymagające ale jednocześnie ciekawe, efektywnie wydane pieniądze, miłe towarzystwo, pożytecznie spędzony czas w miłej atmosferze” Anna Mierzwa;

    „Miła, przyjazna atmosfera, optymalna ilość słuchaczy w grupie, dogodne godziny zajęć” Anna Wysopal;

    „Wysoki poziom nauczania, lektorzy anglojęzyczni, lokalizacja” Agnieszka Zielińska;

    „Świetni nauczyciele, przyjemna atmosfera, podejście do dzieci” Natalia Nikolenko;

    „Dobry poziom nauczania, widoczne postępy, małe grupy, mili prowadzący” Anna Sztefko;

    „Szybki progress w mówieniu, dobry poziom nauczania, wymagający lektorzy, małe grupy” Małgorzata Bucki;

    „Bo dobrze uczą, miła atmosfera, ciekawe zajęcia” Stanisław Krawczyk;

    „Wykwalifikowani lektorzy, wspaniali ludzie z cudownym podejściem do dzieci, materiały naukowe, profesjonalizm, cena” Aneta Szumiec;

    „Dobra lokalizacja, małe grupy” Anna Grzechnik;

    „Rodzinna atmosfera, profesjonalne podejście do nauczania, native speakers z dobrym podejściem do dzieci, małe grupy” Agnieszka Kielek;

    „Bardzo fajni nauczyciele, native speakers, małe grupy, dobry parking” Angelina Sobota;

    „Przyjazna miła atmosfera, kompetentna kadra” Agnieszka Romańczuk;

    „Nauka przez zabawę, dzieci mobilizują się nawzajem do rozmowy w języku angielskim, chętnie chodzą na zajęcia” Arletta Tomala;

    „Miła atmosfera, ciepły klimat zajęć, bliskość szkoły, niewygórowany koszt” Grzegorz Nowak;

    „Jest OK., dużo mówienia, fajne materiały i książki” Arkadiusz Tomala;

    „Jestem zadowolona z 3-letniej edukacji wnuczka, dostosowanie do wielu, native speakers, zajęcia 2 razy w tygodniu” Alicja Dłużeń;

    „Super atmosfera, wspaniali wykładowcy, nauka ze zrozumieniem” p. Więckowska;

    „Efektywne metody nauczania, świetne podejście do dzieci; dobra organizacja roku szkolnego, wspaniali lektorzy oraz miła obsługa w sekretariacie”;

    „Ponieważ są kompetentni lektorzy, jest miejsce postojowe i bezpłatne wi-fi, lekcje prowadzone w ciekawy dla dzieci sposób” Robert Czerniak”;

    „Profesjonalizm, miła i przyjazna atmosfera, doświadczenie w nauczeniu, możliwość uzyskania certyfikatu” Zygmunt Piela.

    Wyniki ankiet rozdanych podczas Finale młodzieży i dorosłych 13czerwca 2017. Odpowiedzi udzielone przez młodzież z grup od BD3-CAE/14-17 lat i dorosłych z grup konwersacyjnych i egzaminacyjnych.

    Dlaczego poleciliby Państwo szkołę York swojej rodzinie i znajomym?

    „Bardzo mili nauczyciele, dużo ćwiczeń praktycznych i konwersacji, możliwość odrabiania zajęć, konsultacji z lektorami” Paweł Górak;

    „Profesjonalni lektorzy, miła atmosfera na zajęciach, dobra lokalizacja” Rafał Stożek;

    „Native speakers, good staff, convienient schedule” Oleksandr Nikolenko

    „Cudowna atmosfera, lepsze rozumienie języka poprzez czynne mówienie, mili nauczyciele, dobre warunki do nauki” Zofia Ciura;

    „Mili nauczyciele, świetna atmosfera, lepsze wyniki, ciekawe lekcje” Wiktoria Wysopal;

    „Native speakers, white boards, interactive white board, miła atmosfera, dobry program nauczania” Michał Salamon;

    „Klimatyczne sale i atmosfera, super nauczyciele, znaczna poprawa w zasobie słownictwa i w gramatyce, nauka połączona z zabawą, możliwość wyboru dni i godzin” Anna Klasa

    „Możliwość wyboru odpowiedniej grupy, bezstresowe nauczanie, brak umów wiążących na np.rok” Iwona Kurowska;

    „Dobrze wykwalifikowana kadra, miła atmosfera, ciekawe zajęcia, bezstresowe nauczania, dobre podejście do uczniów” Dominika Mida;

    „Częste używanie języka angielskiego, luźna atmosfera na lekcjach, praktyczna nauka, multimedia” Jakub Poślada;

    „Miła atmosfera, wykwalifikowana kadra” Monika Jakubek;

    „Dobre, przyjazne miejsce do nauki języka angielskiego” Przemysław Kilarski;

    „Miła atmosfera na zajęciach, profesjonalni lektorzy” Agnieszka Szeląg;

     

     

     

     

  • Opinie słuchaczy VI 2016

    Dzieci (Koalas, Ponies, Kangaroos, Zebras)

    • 58% zaznaczonych uśmiechniętych buzi przed pójściem na lekcję w Yorku oraz 81% uśmiechniętych buzi już w trakcie lekcji.
    • 32% dzieci podkreśliło, że nauczyło się bardzo dużo, a 61% „ w sam raz”.
    • W kategorii oceny lektorów 80% dzieci chciałoby, aby w przyszłym roku uczył ich ten sam lektor polski, a 67% chciałoby mieć w następnym roku swojego native speakera.
    • 92% ankietowanych dzieci przyznało swym lektorom oceny 6 i 5 (najwyższe oceny).
    • 93% dzieci podoba się obecny podręcznik przyznając, że jest ok lub lubi go bardzo.

    Młodzież (Tigers-FCE)

    • 76% młodzieży uznało swój postęp za bardzo duży,oceniając go na 4 i 5
    • 77% chce kontynuować zajęcia ze swoim lektorem polskim a 80% ze swoim native speakerem
    • 59% ocen 5 i 4 otrzymały dobrane przez naszych metodyków podręczniki a dobór materiałów dodatkowych 79 % ankietowanych oceniło na 4 i 5 (w skali 1-5).

    Dorośli

    • 48% wysoko oceniło swój tegoroczny postęp przyznając oceny 5 i 4: Na wynik ten złożyły się odpowiednio kategorie: dynamika i tempo zajęć (82% przyznało oceny 5 i 4), tegoroczny podręcznik (69% przyznało oceny 5 i 4), dobór materiałów dodatkowych (76% przyznało oceny 5 i 4).
    • Słuchacze bardzo wysoko ocenili kadrę lektorów, przyznając oceny 5 i 4 polskim lektorom (94% ankietowanych), native speakerom (89% ankietowanych).  Zajęcia z tym samym lektorem polskim bardzo chciałoby mieć aż 95% (oceny 5 i 4 w tej kategorii), a z native speakerem odpowiednio 88% (oceny 5 i 4).
  • Opinie słuchaczy XI 2015

    Dzieci (Koalas, Ponies, Kangaroos, Zebras)

    • 75% ankietowanych dzieci ma uśmiechniętą buzię przed pójściem na lekcję w Yorku, w trakcie lekcji zaś jest aż 80% uśmiechniętych dzieci – pozostałe 15% dzieci zaznaczyły buzię skupioną.
    • W kategorii oceny lektorów 100% respondentów zaznaczyło, że bardzo lubi lub lubi swojego lektora polskiego. Taką samą opinię wyraziło 96% dzieci oceniając swojego zagranicznego lektora.
    • 98% dzieci biorących udział w ankiecie bardzo lubią obecny podręcznik lub uważają, że jest on OK.
    • 88% dzieci oceniło sale lekcyjne Yorku na 6 i 5, sala interaktywna zaś otrzymała tę ocenę od 96% uczniów.

    Młodzież (Tigers-FCE)

    Ankietowani mieli okazję ocenić swoich lektorów polskich oraz native speakerów.

    W kategorii oceny lektora polskiego 89% uczniów jest zadowolona bądź bardzo zadowolona z zajęć, 91% zaś ocenia tak lekcje z lektorem zagranicznym.
    Z powyższych danych wynika, że kursanci Yorku wysoko ocenili wkład lektorów w prowadzone przez nich zajęcia.

    50,5% uważa, że polski lektor wprowadza w sposób praktyczny zagadnienia gramatyczne, 50% zaś, że motywuje ich do mówienia w języku angielskim. Z kolei w ocenie native speakera   60% uważa, że motywuje on do mówienia po angielsku, a blisko 70% że prowadzone przez niego konwersacje są ciekawe.

    Zadowolenie słuchaczy z rytmu pracy jest istotnym elementem wpływającym zarówno na zadowolenie z kursu jak i skuteczność nauczania. W pytaniu o dynamiczność prowadzonych zajęć 82% ankietowanych zaznaczyło, że materiał jest realizowany w optymalnym tempie.

    Dorośli

    Jesienne ankiety przeprowadzono po 5 – 6 tygodniach od rozpoczęcia kursów. W kategorii oceny lektora polskiego 98% ankietowanych osób jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z jego pracy. Z native speakera  bardzo zadowolonych i zadowolonych jest 95% słuchaczy.

    Lektorzy starannie przygotowują się do swoich zajęć, o czym świadczą poniższe dane:

    • 81% opinii słuchaczy w przypadku lektorów polskich i 91% opinii biorąc pod uwagę lekcje z native speakerami, to zajęcia, na których lektor jest zawsze przygotowany do zajęć;
    • 62% ankietowanych uważa, że lektorzy polscy w praktyczny sposób wprowadzają i utrwalają gramatykę na zajęciach;
    • 71% ankietowanych uważa, że native speakers prowadzą ciekawe konwersacje;
    • w opinii 71% słuchaczy lektorzy Yorku skutecznie motywują do mówienia po angielsku;
    • ponad połowa badanych docenia regularnie zadawane i sprawdzane zadania domowe, które mają służyć utrwaleniu materiału.

    89% ankietowanych twierdzi, że materiał jest realizowany w optymalnym tempie.

  • Opinie słuchaczy VI 2015

    Finale VI 2015

    Jest nam miło przedstawić wyniki ankiety, którą przeprowadziliśmy w Krakowie 11 czerwca 2015 podczas uroczystości zakończenia roku w siedzibie naszej szkoły dla grup młodzieżowych oraz grup dorosłych.

    Pytanie: Dlaczego poleciliby Państwo szkołę YORK?

    Małgorzata Pawłowska   Grupa: SP3/80

    Dobry poziom, dobre warunki lokalowe, kompetentni i mili lektorzy, dodogodny dojazd, parking.

    Tadeusz Jaworski    Grupa SP4/87

    Mogę polecić Szkołę York z powodu dobrego programu dydaktycznego.

    Edyta Hampel    Grupa SP4/87

    Ze względu na świetnych lektorów, fajny klimat szkoły (angielski wystrój i ogród), także ze względu na sprawdzony i skuteczny sposób nauczania (jestem drugą osobą z rodziny, która tu się uczy i jestem zadowolona).

    Agnieszka Murawska  Grupa: CD3/32

    Miła atmosfera, wielu native speakerów, dogodne terminy.

    Joanna Kurzywilk   Grupa: CD4/40

    Bardzo miła, przyjazna nauce atmosfera. Zajęcia z obcokrajowcem, motywujące do ciągłej rozmowy w języku angielskim, strzał w dziesiątkę. Zajęcia ciekawe!

    Dariusz Gryglik  Grupa: SP2/77

    Atmosfera nauki, lektorzy, którzy starają się w sposób przyjazny pokazać wiedzę, konwersować z uczestnikami.

    Patryk Lajborek  Grupa: SP2/76

    Wspaniała nauka i perfekcyjni lektorzy, dobra podstawa programowa, intensywne zajęcia.

    Małgorzata Nowakowska  Grupa: SP3/80

    Miła atmosfera, fajni lektorzy, dobry poziom nauczania.

    Krzysztof Gąsiorowski   Grupa: SP3/80

    Ciekawe, inspirujące zajęcia, wymagający, kompetentni lektorzy.

    Anna Brączek  Grupa: CD3/33

    Wykwalifikowana kadra nauczycieli, promocje, dobry dojazd do szkoły.

    Karol Knapik   Grupa: SP3/80

    Fajny klimat, sympatyczni lektorzy i native speakers.

    Wojciech Gwiazda   Grupa: CD4/42

    Poleciłbym Szkołę York ze względu na dobry poziom nauki.

    Tomasz Szydłowski   Grupa: SP3/83

    Przystępnie podane i dostosowane do poziomu zajęcia, rozwijające języki i gramatyjkę, dają możliwość poprawy znajomości języka.

    Anna Styczeń  Grupa SP3/83

    Bo postępy językowe są widoczne i odczuwalne. Dodatkowo największym atutem szkoły są cudowni lektorzy.

    Piotrek

    Pozwala nam kształcić swoje umiejętności angielskiego w dobrej atmosferze.

    Grzegorz Madej   Grupa SP4/87

    Bo są świetni nauczyciele.

    Michał Dyrda   Grupa: CD3/33

    Ponieważ jest tu wysoki poziom nauki.

    Dziękujemy za wszystkie opinie!!!

    Dzieci (Koalas, Ponies, Kangaroos, Zebras)

    • 60% zaznaczonych uśmiechniętych buzi przed pójściem na lekcję w Yorku oraz 79% uśmiechniętych buzi już w trakcie lekcji.
    • 47% dzieci podkreśliło, że nauczyło się bardzo dużo, a 49% „ w sam raz”.
    • W kategorii oceny lektorów 90% dzieci chciałoby, aby w przyszłym roku uczył ich ten sam lektor polski, a 43% chciałoby mieć w następnym roku swojego native speakera. 85% ankietowanych dzieci przyznało swym lektorom oceny 6 i 5 (najwyższe oceny).
    • 83% dzieci podoba się obecny podręcznik przyznając, że jest ok lub lubi go bardzo.

    Młodzież (Tigers-FCE)

    • 78% młodzieży uznało swój postęp za bardzo duży,oceniając go na 4 i 5,
    • 86% chce kontynuować zajęcia ze swoim lektorem polskim a 72 % ze swoim native speakerem.
    • 66% ocen 5 i 4 otrzymały dobrane przez naszych metodyków podręczniki a dobór materiałów dodatkowych 76 % ankietowanych oceniło na 4 i 5 (w skali 1-5).

    Dorośli

    • 57% wysoko oceniło swój tegoroczny postęp przyznając oceny 5 i 4: Na wynik ten złożyły się odpowiednio kategorie: dynamika i tempo zajęć (82% przyznało oceny 5 i 4), tegoroczny podręcznik (65% przyznało oceny 5 i 4), dobór materiałów dodatkowych (63% przyznało oceny 5 i 4).
    • Słuchacze bardzo wysoko ocenili kadrę lektorów, przyznając oceny 5 i 4 polskim lektorom (98% ankietowanych), native speakerom (80% ankietowanych).  Zajęcia z tym samym lektorem polskim bardzo chciałoby mieć aż 90% (oceny 5 i 4 w tej kategorii), a z native speakerem odpowiednio 85% (oceny 5 i 4).
  • Opinie słuchaczy XI 2014

    Dzieci (Penguins, Ponies, Kangaroos, Zebras)

    • 71% ankietowanych dzieci ma uśmiechniętą buzię przed pójściem na lekcję w Yorku a w trakcie lekcji jest aż 78% uśmiechniętych dzieci natomiast pozostałe 22% dzieci zaznaczyło buzię skupioną. Istotny jest fakt, że żadne z ankietowanych dzieci nie wybrało smutnej buzi podczas lekcji.
    • W kategorii oceny lektorów 71% respondentów bardzo lubi swojego lektora polskiego, zaś 24% ankietowanych uważa, że lektor polski jest OK. Swojego obecnego native speakera bardzo lubi 71% dzieci a 24% uważa, że ich native speaker jest OK.
    • Aż 94% ankietowanych dzieci bardzo lubi obecny podręcznik lub przyznaje, że jest on OK.
    • Dzieci miały też możliwość dania ocen szkole York w kilku kategoriach – punktacja od szóstki do trójki: 86% dzieci, które wypełniły ankietę, przyznało dla szkoły York najwyższe oceny (6 i 5) za salę lekcyjną, natomiast za zajęcia z tablicą interaktywną – aż  94% z nich.

    Młodzież 10-19 lat

    Ankietowani mieli okazję ocenić swoich lektorów polskich oraz native speakerów.

    W kategorii oceny lektora polskiego ponad połowa z ankietowanych jest bardzo zadowolona, a 38% – zadowoleni. Biorąc pod uwagę zajęcia z native speakerem 33% słuchaczy jest bardzo zadowolonych a prawie połowa wszystkich badanych jest zadowolona z zajęć z native speakerem.

    Z powyższych danych wynika, że Kursanci Yorku wysoko ocenili wkład lektorów w prowadzone przez nich zajęcia.

    Blisko dwie trzecie młodzieży biorącej udział w ankiecie uważa, że ich lektor polski w praktyczny sposób wprowadza na zajęciach zagadnienia gramatyczne a prawie 60% uważa, że lektor polski motywuje ich do mówienia w języku angielskim. Z kolei w ocenie native speakera  połowa ankietowanych osób uważa, że motywuje on do mówienia po angielsku, a prowadzone przez niego konwersacje są ciekawe.

    Zadowolenie słuchaczy z rytmu pracy jest istotnym elementem wpływającym zarówno na zadowolenie z kursu jak i skuteczność nauczania. W pytaniu czy materiał realizowany jest a/za szybko  b/ w sam raz  c/zbyt pomału, 85% młodzieży wybrało odpowiedź b) w sam raz.

    Dorośli 19+

    Jesienne ankiety przeprowadzono po 5 – 6 tygodniach od rozpoczęcia kursów. W kategorii oceny lektora polskiego 96% ankietowanych osób jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z jego pracy. Z native speakera 34% ankietowanych jest bardzo zadowolonych a 49% – zadowolonych.

    Lektorzy starannie przygotowują się do swoich zajęć, o czym świadczą poniższe dane:

    • 82% opinii słuchaczy w przypadku lektorów polskich i 54% opinii biorąc pod uwagę lekcje z native speakerami, to zajęcia, na których lektor jest zawsze przygotowany do zajęć;
    • ponad połowa ankietowanych uważa, że lektorzy polscy w praktyczny sposób wprowadzają i utrwalają gramatykę na zajęciach;
    • ponad 60% ankietowanych uważa, że native speakers prowadzą ciekawe konwersacje;
    • w opinii 73% słuchaczy lektorzy Yorku skutecznie motywują do mówienia po angielsku;
    • połowa badanych docenia regularnie zadawane i sprawdzane zadania domowe, które mają służyć utrwaleniu materiału.

    Istotne jest, że aż 91% ankietowanych uznało rytm realizacji materiału – który wpływa zarówno na zadowolenie z kursu jak i efektywność nauki – jako „w sam raz”.

  • Opinie słuchaczy VI 2014

    Finale czerwiec 2014

    Uczestniczyłem w kursach językowych prowadzonych w York School przez 6 lat (2008-2014), zaczynając od poziomu pre-intermediate. W tym czasie przygotowałem się i zdałem – dzięki wiedzy językowej i umiejętnościach tu zdobytym – egzaminy FCE i CAE. Cenię sobie atmosferę tworzoną przez nauczycieli, którzy jednocześnie potrafili przekazać mi wiedzę i nauczyli swobody w posługiwaniu się językiem angielskim. Pozdrawiam wszystkich lektorów Yorku, zwłaszcza Jadzię, Andrzeja i Matthew. Dużo zawdzięczam ich zdolnościom motywacyjnym i okazywanej przez nich wierze we mnie.
    Dziękuję bardzo za wspólnie spędzone lata. Życzę wszystkim nauczycielom, szczególnie Jadzi, Andrzejowi i Matthew, oraz uczniom York School sukcesów.

    Pozdrawiam,
    Jarosław Kasprzyk

    Jest nam miło przedstawić wyniki ankiety, którą przeprowadziliśmy w Krakowie 5 czerwca 2014 podczas uroczystości zakończenia roku w Dworku Białoprądnickim grup dzieci – Kittens, Rabbits, Koalas, Penguins, Ponies, Kangaroos, Zebras, Tigers, Lions, Bears i CD3 oraz 12 czerwca podczas finale grup młodzieżowych i dorosłych.

    Pytanie: Dlaczego wybierają Państwo szkołę YORK? – opinie Rodziców i dzieci:

    Bo blisko do domu i bardzo dobry parking
    Orczyk M. Grupa dziecka Koalas 6

    Z uwagi na wysoki poziom nauczania, ciekawy program zajęć
    Wacław Feret Grupa dziecka Zebras 17

    Ze względu na wysoki poziom nauczania i ciekawe zajęcia dla dzieci
    Iwona Habryn, Grupa dziecka indywidualne nauczanie

    Szkołę polecili nam znajomi, których dzieci uczęszczały do państwa szkoły
    Karolina Obara Grupa dziecka Penguins 9

    Szkoła ma opinię bardzo dobrą. Wysoki poziom nauczania
    Lidia Bąk Grupa dziecka Zebras 15

    Ze względu na formę, jaość i znakomite wyniki w nauczaniu
    Agnieszka Memron Grupa dziecka Rabbits 3

    Bo jest najlepsza
    Emil Maćkowiak Grupa dziecka Ponies 7

    Bo jest bardzo dobra
    Magda Kędra Grupa dziecka Zebras 17

    Bardzo dobra atmosfera w szkole, dziecko chętnie się uczy
    Tyburczy Renata Grupa dziecka Kangaroos 8

    Kadra nauczycielska na najwyższym poziomie miła i przyjemna atmosfera przez zabawę. Nie ma czasu na nudę! 🙂
    Izabela Gołyźniak Grupa dziecka CD3

    Ponieważ uważam że jest bardzo dobrą szkołą o wysokim standardzie
    Samanta Klimowicz Grupa dziecka Koalas 6

    Ponieważ ubóstwiamy panią Angelikę Paszkot. Lokalizacja i miła atmosfera również ma znaczenie
    Maja Książkiewicz Grupa dziecka Rabbits 3

    Za jakość i lokalizację
    Aneta Zatorska Grupa dziecka Kittens

    Wybieram szkołę York ponieważ widzę efekty nauczania u mojej córki. Szkoła jest od dawna na rynku.
    Aneta Babicz Grupa dziecka Lions 20

    Wybieram szkołę York dla młodszej córki ze względu na skuteczną naukę języka i szybkie efekty pracy dzieci
    Aneta Babicz Grupa dziecka Penguins 9

    Ze względu na wysoki poziom kształcenia doświadczony zespół nauczania zaufanie
    Maria Iskra Grupa dziecka Kangaroos 8

    Zajęcia przyjazne dla dzieci, bezstresowe, Wykwalifikowani lektorzy i dobre metody nauczania
    Małgorzata Gwiazda Grupa dziecka CD3/zebras 15

    Jest skuteczna w uczeni języka dzieci chętnie uczestniczą w zajęciach
    Maciej Główczyk Grupa dziecka Bears 23

    Doświadczenie, jakość lokalizacja
    Anna Wójcik Grupa dziecka Rabbits 3

    Z polecenia znajomych, a teraz kontynuujemy naukę
    Aleksandra Rodacka Grupa dziecka Zebras 17

    Ponieważ jest to najlepsza szkoła w Krakowie
    Szymon Pająk Grupa dziecka Tigers 18

    Pytanie: Dlaczego wybierają Państwo szkołę YORK? – opinie Słuchaczy z grup młodzieżowych i dorosłych:

    Wysoki poziom prowadzonych zajęć
    Joanna Gaweł Grupa SP1/71

    Szkoła posiada niesamowitą atmosferę oraz posiada bardzo dobrze wykształconych, miłych lektorów
    Szymon Skórka Grupa CD4

    W związku z dużym prestiżem, dobry dojazd, parking. Lektorzy są sympatyczni dobrze przygotowani do egzaminu. Oferuje ciekawe kursy, dobre podręczniki, egzaminy
    Ola Guzik Grupa FC5/92

    W szkole jest organizowanych wiele mocków, co pozwala dobrze się przygotować do egzaminów oraz prawidłowo ocenić swoje możliwości. Bo dobrze się w niej czuję, lekcje są ciekawe, nauka, efekty widać.
    Julia Biedroń Grupa FC5/92

    Gdyż nigdy mnie nie zawiodła w przygotowaniu do egzaminu
    Łukasz Taborski Grupa CPE8/103

    Szkołę York wyróżnia fakt, iż pragnie się poznać język, sprawia to wszystkim wielką frajdę
    Dariusz Gryglik Grupa SP1/71

    W celu zdaniu FCE. Jest bardzo dużo ilość MOCK-ów. Improve your English, be cool, learn English in York
    Maciej Szkodny Grupa FC5/92

    Wysoki poziom nauki/ dostęp do biblioteki. Super doświadczeni lektorzy.
    Nazira Kadyrowa Grupa FC5/91

    Ze względu na lektorów Ewelinę i Rachel
    Katarzyna Żurek Grupa SP4/89

    Wysoka jakość nauczania
    Dawid Kozik Grupa SP4/85

    Dobra lokalizacja, ciekawe zajęcia, widać efekty
    Agata Błeszczyńska Grupa SP4/85

    Tradycja + jakość
    Filip Ćwiertniak Grupa CAE7/99

    Przyjazna atmosfera kompetentni lektorzy, blisko miejsca zamieszkania
    Anna Sowa Grupa SP3/82

    Mam blisko. Piękny wystrój, biblioteka, native speakers
    Anna Lis Grupa  SP3/81

    Renoma, blisko, łatwy dojazd, duży parking
    Agnieszka Woźniak Grupa   FC5/92

    All you need is studying at York
    Julia Biedroń Grupa FC5/92

    If you ever wanted to learn English with nice and funny. York is the best for work
    Anita Wącławska Grupa CD4/41

    Poziom nauczania, lokalizacja, możliwość zdawania egzaminów w siedzibie szkoły, wypożyczalnia książek i filmów ogólnodostępna.
    Aneta Zatorowska Grupa FC5/91

    Ponieważ mieszkam nieopodal. Kiedy byłem tu po raz pierwszy, bardzo spodobał mi się wystrój wnętrza. Jest bardzo brytyjski.
    Tadeusz Jaworski Grupa   SP3/83

    Bliskość od miejsca zamieszkania
    Bartosz Pieczka Grupa OP2P/20

    Bliskość od miejsca zamieszkania
    Aleksandra Pieczka Grupa CAE7/100

    Posługuję się angielskim na niezłym poziomie
    Krzysztof Materny Grupa Matura

    Zarekomendowano mi państwa szkołę i jestem dotychczasowo zadowolony z poziomu prowadzenia zajęć. Mam zamiar kontynuować edukację od października
    Grupa SP4

    Bo jest blisko
    Dominika Sałach Grupa SP4/87

    Ponieważ chodziłam tu wcześniej i mam blisko. Poza tym w szkole panuje miła i przyjazna atmosfera. Na pewno będę kontynuować naukę od października
    Ewelina Sumara Grupa  CD3/43

    Jest OK
    Marta Fejgelson Grupa SP2/75

    Ponieważ mieszkam blisko
    Julia Tokarska Grupa SP3/83

    Ze względu na lokalizację blisko miejsca zamieszkania.
    Katarzyna Lasoń Grupa SP1/71

    Bo jest super
    Agata Siwiec Grupa  SP3/83

    Lokalizacja
    Katarzyna Wójcik Grupa CAE6/98

    Bo jest super
    Grzegorz Madej Grupa SP3/83

    Dobry wybór podręcznika, nacisk na mówienie
    Patrycja Górka Grupa SP4/87

    Szkołę York wybrałem ponieważ słyszałem od znajomych o skuteczności nauczania oraz dlatego, że mam blisko.
    Renata Dudkiewicz Grupa SP1/71

    Dzieci (Koalas, Penguins, Ponies, Kangaroos, Zebras)

    • 65% zaznaczonych uśmiechniętych buzi przed pójściem na lekcję w Yorku oraz 72% uśmiechniętych buzi już w trakcie lekcji.
    • 55% dzieci podkreśliło, że nauczyło się bardzo dużo, a 38% „ w sam raz”.
    • W kategorii oceny lektorów 76% dzieci chciałoby, aby w przyszłym roku uczył ich ten sam lektor polski i tyle samo dzieci chciałoby mieć w następnym roku swojego native speakera.
    • 93% przyznało swym lektorom oceny 6 i 5.
    • 94% dzieci podoba się obecny podręcznik przyznając, że jest ok lub lubi go bardzo.

    W ankiecie wzięło udział 67 dzieci.

    Młodzież

    • 34% młodzieży uznało swój postęp za bardzo duży, a 34% – „w sam raz”,
    • 93% chce kontynuować zajęcia ze swoim lektorem polskim a 71 % ze swoim native speakerem.
    • 57% ocen bardzo dobrych i OK otrzymały dobrane przez naszych metodyków podręczniki a dobór materiałów dodatkowych 71 % ankietowanych oceniło dobór materiałów dodatkowych na 4 i 5 (w skali 1-5).

    W ankiecie wzięło udział 97 osób z grup młodzieżowych

    Dorośli

    • 60% wysoko oceniło swój tegoroczny postęp przyznając oceny 5 i 4: Na wynik ten złożyły się odpowiednio kategorie: dynamika i tempo zajęć (77% przyznało oceny 5 i 4), tegoroczny program kursu (75% przyznało oceny 5 i 4), dobór materiałów dodatkowych (56% przyznało oceny 5 i 4), częstotliwość testów (55% przyznało oceny 5 i 4).
    • Słuchacze bardzo wysoko ocenili kadrę lektorów, przyznając oceny 5 i 4 (87% ankietowanych), a 79% przyznało oceny 4 i 5 pracy sekretariatu.  Zajęcia z tym samym lektorem polskim bardzo chciałoby mieć aż 99% (oceny 5 i 4 w tej kategorii), a z native speakerem odpowiednio 69% (oceny 5 i 4).

    W ankiecie wzięły udział 82 osoby.

  • Opinie słuchaczy XI 2013

    Dzieci (Rabbits, Koalas, Ponies, Penguins, Kangaroos, Zebras)

    • 75% ankietowanych dzieci ma uśmiechniętą buzię przed pójściem na lekcję w Yorku a w trakcie lekcji jest aż 89% uśmiechniętych dzieci natomiast pozostałe 11% dzieci zaznaczyło buzię skupioną. Istotny jest fakt, że żadne z ankietowanych dzieci nie wybrało smutnej buzi zarówno przed jak i podczas lekcji.
    • W kategorii oceny lektorów 86% respondentów bardzo lubi swojego lektora polskiego, zaś 14% ankietowanych uważa, że lektor polski jest OK. Swojego obecnego native speakera bardzo lubi 81% dzieci a pozostałe 19% uważa, że ich native speaker jest OK. W kategorii oceny lektorów również żadne dziecko nie wybrało oceny negatywnej.
    • Aż 98% ankietowanych dzieci bardzo lubi obecny podręcznik lub przyznaje, że jest on OK.
    • Dzieci miały też możliwość dania ocen szkole York w kilku kategoriach – punktacja od szóstki do trójki: ponad trzy czwarte dzieci, które wypełniły ankietę, przyznało dla szkoły York najwyższe oceny (6 i 5) za salę lekcyjną, natomiast za zajęcia z tablicą interaktywną – aż  92% z nich.

    W ankiecie w danej grupie wiekowej wzięło udział 61 osób.

    Młodzież (10-19 lat)

    Ankietowani mieli okazję ocenić swoich lektorów polskich oraz native speakerów.

    W kategorii oceny lektora polskiego ponad połowa z ankietowanych jest bardzo zadowolona, a 48% – zadowoleni. Biorąc pod uwagę zajęcia z native speakerem 44% słuchaczy jest bardzo zadowolonych a drugie tyle badanych jest zadowolonych z zajęć z native speakerem.

    Z powyższych danych wynika, że Kursanci Yorku wysoko ocenili wkład lektorów w prowadzone przez nich zajęcia.

    Blisko trzy czwarte młodzieży biorącej udział w ankiecie uważa, że ich lektor polski w praktyczny sposób wprowadza na zajęciach zagadnienia gramatyczne a prawie 78% uważa, że lektor polski motywuje ich do mówienia w języku angielskim. W ocenie native speakera 71% osób uważa, że prowadzone przez niego konwersacje są ciekawe; tyle samo słuchaczy twierdzi, że ich native speaker motywuje do mówienia w języku angielskim.

    Zadowolenie słuchaczy z rytmu pracy jest istotnym elementem wpływającym zarówno na zadowolenie z kursu jak i skuteczność nauczania. W pytaniu czy materiał realizowany jest a/za szybko  b/ w sam raz  c/zbyt pomału, 82% młodzieży wybrało odpowiedź b) w sam raz.

    W ankiecie wzięły udział 104 osoby z grup młodzieżowych.

    Dorośli 19+

    Jesienne ankiety przeprowadzono po 5 – 6 tygodniach od rozpoczęcia kursów. W kategorii oceny lektora polskiego wszystkie ankietowane osoby uważają, że są bardzo zadowolone lub zadowolone (odpowiednio 72% i 28%). Z native speakera 37% ankietowanych jest bardzo zadowolonych a 47% – zadowolonych.

    Lektorzy starannie przygotowują się do swoich zajęć, o czym świadczą poniższe dane:

    • 94% opinii słuchaczy w przypadku lektorów polskich i 62% opinii biorąc pod uwagę lekcje z native speakerami, to zajęcia, na których lektor jest zawsze przygotowany do zajęć;
    • 71% ankietowanych uważa, że lektorzy polscy w praktyczny sposób wprowadzają i utrwalają gramatykę na zajęciach;
    • ponad dwie trzecie ankietowanych uważa, że native speakers prowadzą ciekawe konwersacje;
    • w opinii ponad 73% słuchaczy lektorzy Yorku skutecznie motywują do mówienia po angielsku;
    • ponad 57% docenia regularnie zadawane i sprawdzane zadania domowe, które mają służyć utrwaleniu materiału.

    Istotne jest, że aż 91% ankietowanych uznało rytm realizacji materiału – który wpływa zarówno na zadowolenie z kursu jak i efektywność nauki – jako „w sam raz”.

    W ankiecie wzięły udział 103 osoby z grup dorosłych.

  • Opinie słuchaczy VI 2013

    Finale czerwiec 2013

    Jest nam miło przedstawić wyniki ankiety, którą przeprowadziliśmy w Krakowie 4 czerwca 2013 podczas uroczystości zakończenia roku grup dzieci – Kittens, Rabbits, Koalas, Penguins, Ponies, Kangaroos, Zebras, Tigers, Lions, Bears i CD3 jak również 10 czerwca w Brzesku oraz 11 czerwca w Krakowie na zakończeniu roku grup młodzieżowych – CD3, CD4, FCE, CAE i dorosłych – SP1, SP2, SP3, TE4, FC, CAE, SP7, CPE.

    Pytanie: Dlaczego polecił/a/by Pan/i rodzinie i przyjaciołom naukę angielskiego w York School?

    Odpowiedzi rodziców oraz słuchaczy:

    „Polecił mi syn, który tu uczęszczał, teraz jestem bardzo zadowolona i zachęcona do dalszej nauki. Miła atmosfera, bardzo dobrzy lektorzy, szczególnie William jest dla swoich studentów grzeczny, miły, wyrozumiały i chcę z nim kontynuować zajęcia” (Lucyna Korczyńska, z grupy 50+)

    „Dobra jakość nauczania, miła atmosfera, dogodna lokalizacja” (Agnieszka Feret)

    „Zajęcia odbywają się w małych grupach, mili i kompetentni lektorzy, skuteczna nauka – zdałam egzamin” (Regina Styn)

    „Wysoki i efektywny sposób nauczania; dbałość o wysoki poziom nauczania” (Anna Wiśniewska)

    „Profesjonalna szkoła, widać efekty (duże postępy) w nauce dzieci” (Agnieszka Stokłosa)

    „Jest to dobra szkoła, dobrze przygotowuje do egzaminu a także uczy języka używanego na codzień. Na zajęciach panuje miła atmosfera, lektorzy są przygotowani do prowadzenia zajęć itp.” (Mateusz Olszamowski)

    „Ponieważ uczą angielskiego w praktyczny i łatwy sposób. Wprowadzają temat częściowo i lekcje są podzielone na poszczególne etapy, np. gramatyka, słownictwo, pisanie, konwersacja, słuchanie” (Jakub Wąsik)

    „Ponieważ nauczanie odbywa się na odpowiednim poziomie i w miłym otoczeniu przeznaczonym dla dziecka” (Halina Ciepły)

    „Panuje tu miła rodzinna atmosfera. Dzieci uczą się, ale też bawią pod czujnym okiem fachowej kadry” (Artur Dybeł)

    „Dobry poziom, przyjazna  atmosfera, dobra kadra nauczycielska” (Rafał Stępień)

    „Satysfakcjonujące wyniki nauczania. Miła atmosfera. Dogodne miejsce.” (Piotr Taborski)

    „Profesjonalna kadra, przyjazna atmosfera, wysoki poziom nauczania” (Julia Mermon)

    „Bo moje dziecko lubi chodzić do Państwa szkoły, robi postępy a z lekcji wychodzi zawsze uśmiechnięte.” (Magdalena Kędra)

    „Ponieważ solidnie Państwo uczycie, kurs jest intensywny 2 x 1,5 godz. tygodniowo. Jeden z nauczycieli jest native speakerem. Grupy są małoliczne.” (Alina Olkuska)

    „Lokalizacja – bliskość domu i szkoły, dobra organizacja i merytoryka, miejsce dla opiekuna oczekującego na dziecko” (Marta Orczyk)

    „Można się czegoś nauczyć” (Krzysztof Satoła)

    „Profesjonaliści, widoczne u dziecka postępy w nauce, mówieniu” (Mariusz Orczyk)

    „Bo są bardzo dobrzy lektorzy, fajna atmosfera i bardzo dużo umiem” (Kamila Marzec)

    „W tej szkole nauczyciele dobrze uczą, są mili, uśmiechnięci. Organizują nam czasami wyjścia na lody” (Maciej Helbin)

    „Wykwalifikowana kadra lektorska; miła i sympatyczna atmosfera podczas zajęć (domowa); program dostosowany do wieku dzieci; dogodne godziny zajęć” (Mariusz Owczarek)

    „Fachowe grono nauczycieli” (Lucyna Maciejas)

    „Miła i sympatyczna atmosfera powoduje, że dzieci uczęszczają w zajęciach z miłą chęcią. Nauka przez zabawę jest dodatkowym atutem.” (Małgorzata Rodacka)

    „Dobra atmosfera, widoczne postępy w nauce” (Anna Dzielska)

    „Bardzo przyjazna atmosfera i profesjonalni, zaangażowani lektorzy” (Magdalena Butyńska)

    „Profesjonalni lektorzy, miła atmosfera, urozmaicone zajęcia” (Małgorzata Gwiazda)

    „Dobra kadra, małe grupy, atrakcyjne zajęcia” (Katarzyna Witek)

    „Wysoki poziom, dogodne godziny” (Anna Reyman)

    „Ponieważ wiele się w tym roku nauczyłam i wzbogaciłam swoje słownictwo” (Izabella Gołyźniak)

    „Szkoła York School jest znakomitą szkołą, która zachęca do nauki języka w bardzo przyjaznym otoczeniu i atmosferze.” (Anna Barańska)

    „Profesjonalna kadra; dobre metody nauczania” (Elżbieta Nowak)

    „Nauka w stałych grupach; łatwość zmiany grupy; konwersacje z anglojęzycznymi nauczycielami” (Renata Dyrda)

    „Ponieważ mam pewność, że nauka w tej szkole przyniesie efekty” (Ewa Maćkowiak)

    „Szkoła języka angielskiego York jest miejscem, gdzie uczą pełni zaangażowania nauczyciele. Nie tylko dobrze uczą, tłumaczą, ale również zwracają uwagę na wzajemne zachowanie między uczniami” (Jadwiga Helbin)

    „Ma dobrą kadrę” (Jolanta F.)

    „Po pierwsze j. angielski otwiera okno na świat. 80% populacji posługuje się tym językiem. A York poprostu ta szkoła ma świetną renomę.” (Adam i Aleksandra Ziętala)

    „Ponieważ podoba mi się poziom nauczania, native speakers” (Emilia Dziedzic)

    „Ponieważ York gwarantuje naukę nie tylko gramatyki i słownictwa, ale także swobody wypowiadania się. Ponadto szkoła ma świetną atmosferę” (Katarzyna Tynka)

    „Dobry system nauki, dziecko moje takie naiczanie – ten system szybko opanowuje”

    „Nauka w grupie, małe grupy” (Bogusław Górski)

    „Fachowa kadra lektorska” (Alicja Zych-Sacha)

    „Ze względu na system i jakość nauczania na różnych poziomach oraz ze względu na atmosferę” (Marek Wiater)

    „Wysoki poziom nauczania” (Agnieszka Paprotka-Stec)

    „Bardzo dobra kadra nauczycielska, dostęp do zajęć z native speakers, dobrze dostosowany program nauczania do poziomu wiedzy słuchaczy” (Ewa Śleszyńska)

    „Miła atmosfera, doskonali nauczyciele” (Edyta Dawidziuk)

    „Świetni wykładowcy polscy i native, dogodne godziny zajęć, szkoła renomowana z certyfikatami” (Sylwia Morasiewicz-Michna)

    „Ponieważ zajęcia prowadzone są w przyjaznej atmosferze z bardzo dobrymi nauczycielami, szeroki wybór materiałów dodatkowych (biblioteka) i atrakcyjne bonusy w cenie kursu (np. tutorials)” (Karolina Grabias)

    „Profesjonalizm, miła atmosfera na zajęciach, duży parking, dogodne godziny zajęć” (Ewa Skoczylas)

    „Wysoki poziom nauczania, wykwalifikowani lektorzy. Przyjazna atmosfera.” (Anna Sowa)

    „Świetna atmosfera, ciekawe lekcje, znakomita kadra nauczycielska, dogodne terminy zajęć” (Dorota Karpiel)

    „Ponieważ lektorzy zawsze są dobrze przygotowani do zajęć” (Maciej Szkodny)

    „Dogodny dojazd, bogata oferta dodatkowa, super lektorzy” (Agata Górska)

    „Profesjonalna i dobrze wyszkolona kadra” (Bartłomiej Wojdała)

    „Dobrzy nauczyciele, widoczne efekty nauki” (Jarosław Kasprzyk)

    „Za profesjonalizm, materiały dydaktyczne” (Andrzej Mikłas)

    „Ponieważ wiele się nauczyłam, lekcje wykorzystane sę intensywnie. <> nauczycielka, p. Jadwiga Nowak jest super 🙂 (Marta Pawlik-Fejgelson)

    „Profesjonalizm” (Łukasz Kopciuch)

    „Dobry poziom nauczania, wykwalifikowani nauczyciele” (Jakub Mikoda)

    „Świetni lektorzy; udana grupa; elastyczne terminy zajęć” (Honorata Lelek)

    „Kompetentna i fachowa oraz sympatyczna kadra lektorów; ciekawe zajęcia” (Renata Pałys)

    „Bo daje: wiedzę; nowe znajomości/możliwości; dobrą atmosferę; miłych nauczycieli 🙂 (Nazira Kadyrowa)

    „Gdyż zajęcia prowadzone są na wysokim poziomie w miłej atmosferze” (Tomasz Samek)

    ” Bo są świetni native speakers, interesujące zajęcia” (Vanessa Szydłowska)

    „Miła atmosfera panująca w trakcie lekcji” (Rafał Mika)

    „Miła atmosfera, profesjonalni nauczyciele” (Bartłomiej Nowak)

    „Ze względu na zaangażowanie i lektorów. Dobór metod i narzędzi nauczania. Elastyczne podejście.” (Marcin Kałahurski)

    „Ponieważ zajęcia są prowadzone w miłej atmosferze oraz są świetni nauczyciele” (Anna Jankosz)

    „Dlatego, że zrobiłem duży postęp z angielskiego” (Krzysztof Materny)

    „Ponieważ lektorzy naprawdę przykładają się do zajęć (zawsze są jakieś kserówki) oraz na każdych zajęciach było choć odrobinę o FCE” (Mateusz Sokół)

    „Naukę języka angielskiego w York School poleciłbym z wielu powodów. Fantastyczni lektorzy, niepowtarzalna atmosfera na zajęciach oraz profesjonalne przygotowanie uczniów do egzaminu FCE sprawiają, iż warto chodzić na zajęcia w Yorku.” (Szymon Piróg)

    Dzieci (Rabbits, Koalas, Ponies, Penguins, Kangaroos, Zebras)

    • 77% zaznaczonych uśmiechniętych buzi przed pójściem na lekcję w Yorku oraz 86% uśmiechniętych buzi już w trakcie lekcji.
    • 48% dzieci podkreśliło, że nauczyło się bardzo dużo  i 48% „ w sam raz’.
    • W kategorii oceny lektorów 87% dzieci chciałoby, aby w przyszłym roku uczył ich ten sam lektor polski, zaś 50% dzieci chciałoby mieć  w następnym roku swojego native speakera. 89% przyznało swym lektorom oceny 6 i 5.
    • 97% dzieci podoba się obecny podręcznik przyznając, że jest ok. lub lubi go bardzo.

    W ankiecie wzięło udział 56 dzieci.

    Młodzież

    • 42% młodzieży uznało swój postęp za bardzo duży, a 41% – „w sam raz”,
    • 70% dało swoim lektorom oceny 5 i 6 (skala 3-6)
    • 56% chce kontynuować zajęcia ze swoim lektorem polskim a 73 % ze swoim native speakerem.
    • 76% ocen bardzo dobrych i OK otrzymały dobrane przez naszych metodyków podręczniki

    W ankiecie wzięło udział 110 osób z grup młodzieżowych.

    Dorośli 19+

    • 67% wysoko oceniło swój tegoroczny postęp przyznając oceny 5 i 4: Na wynik ten złożyły się odpowiednio kategorie: dynamika i tempo zajęć (88% przyznało oceny 5 i 4), tegoroczny program kursu (87% przyznało oceny 5 i 4), dobór materiałów dodatkowych (88% przyznało oceny 5 i 4), częstotliwość testów (72% przyznało oceny 5 i 4).
    • Słuchacze bardzo wysoko ocenili kadrę lektorów, na ocenę których składało się 5 kategorii: przygotowanie do zajęć (99% przyznało oceny 5 i 4), prowadzenie dyskusji i wprowadzanie gramatyki (86% przyznało oceny 5 i 4), atmosfera na zajęciach (100% przyznało oceny 5 i 4), motywowanie grupy do nauki (82% przyznało oceny 5 i 4), kontynuacja nauki z tym samym lektorem (85% przyznało oceny 5 i 4).

    W ankiecie wzięło udział 70 osób.

  • Opinie słuchaczy XI 2012

    Dzieci (Rabbits, Koalas, Ponies, Penguins, Kangaroos, Zebras)

    • 81% ankietowanych dzieci ma uśmiechniętą buzię przed pójściem na lekcję w Yorku a w trakcie lekcji jest aż 91% uśmiechniętych dzieci natomiast pozostałe 9% dzieci zaznaczyły buzię skupioną. Istotny jest fakt, że żadne z ankietowanych dzieci nie wybrało smutnej buzi podczas lekcji.
    • W kategorii oceny lektorów 84% respondentów bardzo lubi swojego lektora polskiego, zaś 14% ankietowanych uważa, że lektor polski jest OK. Blisko trzy czwarte dzieci bardzo lubi swojego obecnego native speakera, pozostałe uważają, że ich native speaker jest OK.
    • Aż 97% ankietowanych dzieci bardzo lubi obecny podręcznik lub przyznaje, że jest on OK.
    • Dzieci miały też możliwość dania ocen szkole York w kilku kategoriach – punktacja od szóstki do trójki: trzy czwarte dzieci, które wypełniły ankietę, przyznało dla szkoły York najwyższe oceny (6 i 5) za salę lekcyjną, natomiast za zajęcia z tablicą interaktywną – ponad  83% z nich.

    W grupie dzieci ankiety wypełniło ogółem 64 osoby.

    Młodzież (10-19 lat)

    W grupie młodzieży ankiety wypełniło 145 osób.

    • Ankietowani mieli okazję ocenić swoich lektorów polskich oraz native speakerów.
    • W kategorii oceny lektora polskiego ponad połowa z ankietowanych jest bardzo zadowolona, a 44% – zadowoleni. Prawie połowa słuchaczy jest bardzo zadowolona a 45% badanych jest zadowolonych z zajęć z native speakerem.
    • Uczniowie Yorku wysoko ocenili wkład lektorów w prowadzone przez nich zajęcia.
    • Trzy czwarte młodzieży biorącej udział w ankiecie uważa, że ich lektor polski w praktyczny sposób wprowadza na zajęciach zagadnienia gramatyczne a 70% osób uważa konwersacje z native speakerami za ciekawe.
    • Zadowolenie słuchaczy z rytmu pracy jest istotnym elementem wpływającym zarówno na zadowolenie z kursu jak i skuteczność nauczania. W pytaniu czy materiał realizowany jest a/za szybko  b/ w sam raz  c/zbyt pomału, 86% młodzieży wybrało odpowiedź b) w sam raz.

    Dorośli 19+

    W ankiecie wzięły udział 93 osoby.

    Dorośli także bardzo dobrze ocenili swoich lektorów, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż jesienne ankiety przeprowadzono zaledwie po 5 – 6 tygodniach od rozpoczęcia kursów. W kategorii oceny lektora polskiego wszystkie ankietowane osoby uważają, że są bardzo zadowolone lub zadowolone (odpowiednio 60% i 40%). Z native speakera 44% ankietowanych jest bardzo zadowolonych a 52% – zadowolonych.

    Duże znaczenie dla tak dobrego wyniku ma na pewno fakt, że lektorzy starannie przygotowują się do swoich zajęć, o czym świadczą poniższe dane:

    • 84% opinii słuchaczy w przypadku lektorów polskich i 86% opinii biorąc pod uwagę lekcje z native speakerami, to zajęcia, na których lektor jest zawsze przygotowany;
    • 75% ankietowanych uważa, że lektorzy polscy w praktyczny sposob wprowadzaja i utrwalają gramatykę na zajęciach;
    • w opinii ponad 80% sluchaczy lektorzy Yorku skutecznie motywują do mówienia po angielsku;
    • ponad dwie trzecie sluchaczy docenia regularnie zadawane i sprawdzane zadania domowe, które mają służyć utrwaleniu materiału.

    Istotne jest, że aż 91% ankietowanych uznało rytm realizacji materiału – który wpływa zarówno na zadowolenie z kursu jak i efektywność nauki – jako „w sam raz”.

  • Opinie słuchaczy VI 2012

    Finale Młodzież i Dorośli 12 czerwca 2012

    Dlaczego poleciłbyś szkołę York rodzinie i przyjaciołom?

    Dlatego, że ta szkoła dobrze uczy angielskiego (Krzysztof Materny)

    Bo warto 🙂 opłaca się 🙂 duże korzyści 🙂 wiedza 🙂 chęci do nauki (Nazira Kadyrowa)

    Ciekawe zajęcia, wspaniali lektorzy! Mała kameralna grupa. Tablica interaktywna. Przyjazna atmosfera na zajęciach. (Anna Habiniak – Wietrzyk)

    Ponieważ chodzą do niej fajne osoby, mamy świetnych nauczycieli i najlepszą p. dyrektor. (Łukasz Taborski)

    Duży nacisk na mówienie 🙂 (Artur Tekieli)

    Poleciłabym rodzinie tę szkołę ze względu na lokalizację. Odpowiada mi, że lekcje są z angielskim lektorem. Podoba mi się, że można tu pożyczyć książki po angielsku. (Iwona Górska)

    Profesjonalni lektorzy, miła atmosfera. (Małgorzata Starowicz)

    Wysoki poziom nauczania, wykwalifikowani lektorzy, ciekawe zajęcia, dobre zorganizowanie. (Michał Rudzki)

    Ponieważ jest tu miła atmosfera i bardzo przyjaźni lektorzy. York bardzo pomógł mi w zajęciach szkolnych. (Paulina Bochenek)

    Poleciłabym tę szkołę, ponieważ panuje tu bardzo miła i przyjazna atmosfera oraz uczą tu uprzejmi lektorzy. (Aleksandra Malik)

    Ponieważ panuje tu wysoki poziom nauczania oraz przyjaźni lektorzy. Możemy się wiele nauczyć oraz poznać ciekawych ludzi. (Michał Tomczyk)

    Świetni nauczyciele, ciekawe zajęcia. (Maja Lużyńska)

    Przyjazna studentowi, profesjonalna kadra lektorów, dogodny dojazd do szkoły. (Marek Gucia)

    Jak ktoś się chce nauczyć angielskiego to pomogą mu w tej szkole. (Jarosław Kasprzyk)

    Fajni lektorzy, ciekawe zajęcia, mała grupa, tablica interaktywna. (Katarzyna Pysz)

    Ponieważ panuje tu miła atmosfera i można się wiele nauczyć. (Weronika Kulis)

    Dobra lokalizacja, dostosowanie grup do wieku uczestników, grupa 50+ -> pierwsze w Krakowie. (Joanna Cisak – Kochaniewicz)

    W celu osiągnięcia dobrej wiedzy z języka obcego. (Sabina Anielska)

    Przyjaźni i wyrozumiali wykładowcy, miła atmosfera, przystępne ceny, zniżki na podręczniki, zniżki na kontynuację nauki, raty, parking. (Anna Kędziora)

    Ciekawe zajęcia, dobrze prowadzone zajęcia przez lektorów, ciekawe ceny. (Arkadiusz Piwowar)

    Dzieci (Rabbits, Koalas, Ponies, Penguins, Kangaroos, Zebras)

    • 63% ankietowanych dzieci ma uśmiechniętą buzię przed pójściem na lekcję w Yorku a w trakcie lekcji jest aż 83% uśmiechniętych dzieci natomiast pozostałe 17% dzieci zaznaczyły buzię skupioną. Istotny jest fakt, że żadne z ankietowanych dzieci nie wybrało smutnej buzi podczas lekcji.
    • 64% dzieci podkreśliło, że nauczyło się angielskiego w Yorku bardzo dużo, a co trzecie ankietowane dziecko wybrało odpowiedź  „w sam raz”.
    • W kategorii oceny lektorów 82% respondentów chciałoby, aby w przyszłym roku uczył ich ten sam lektor polski, zaś 71% dzieci wyraziło chęć mieć w następnym roku swojego obecnego native speakera. Ponad 91% ankietowanych dzieci przyznało swym lektorom najwyższe oceny (6 i 5).
    • aż 97% ankietowanych dzieci bardzo lubi obecny podręcznik lub przyznaje, że jest on OK.
    • najwyższe oceny (6 i 5) dla zajęć z tablicą interaktywną przyznało aż 97% ankietowanych dzieci.
    • ponad dwie trzecie badanych dzieci chciałoby chodzić na angielski do Yorku w przyszłym roku.

    W grupie dzieci ankiety wypełniło ogółem 67 osób.

    Młodzież

    W grupie młodzieży ankiety wypełniły ogółem 152 osoby.

    73% ankietowanych oceniło swój tegoroczny postęp na 5 lub 4 (w skali od 1 do 5, gdzie 5 to najlepsza ocena). Kurs spełnia oczekiwania 83% uczestników (oceny 4 i 5).

    Średnio 81% uczestników badania oceniło na 5 lub 4 przygotowanie do zajęć oraz prowadzenie konwersacji, a także motywowanie grupy do nauki i atmosferę na zajęciach z native speakerami.

    Prawie 89% docenia przygotowanie do zajęć, komunikatywne wprowadzanie gramatyki oraz motywowanie grupy do nauki, jak również dobrą atmosferę na zajęciach, przyznając średnio oceny 5 lub 4 w wymienionych kategoriach lektorom polskim.

    Słuchacze mieli również możliwość oceny wyposażenia szkoły. Ponad połowa ankietowanych przyznała najlepsze oceny (5 lub 4) dla biblioteki, a aż 72% słuchaczy jest zadowolonych z tablic interaktywnych i multimediów, które są wykorzystywane na zajęciach w Yorku (oceny 5 lub 4). Natomiast 41% osób, biorących udział w ankiecie chwali program dodatkowy, oferowany przez York – kluby i warsztaty językowe (oceny 5 lub 4).

    Ponad połowa ankietowanych chce kontynuować naukę w Yorku, a 60% osób poleciłoby York swojej rodzinie i znajomym.

    Dorośli 19+

    W grupie dorosłych ankiety wypełniło ogółem 75 osób.

    Kurs spełnia oczekiwania 73% ankietowanych (oceny 5 lub 4 w skali od 1 do 5, gdzie 5 to najlepsza ocena).

    Tegoroczny program oraz dobór materiałów dodatkowych satysfakcjonuje średnio prawie trzy czwarte słuchaczy biorących udział w badaniu (oceny 5 lub 4).

    Dla kadry lektorów Yorku, zarówno polskich jak i native speakerów, najwyższe oceny (5 lub 4) przyznało aż 84% ankietowanych.

    Oceny 5 lub 4 zaznaczyło 83% badanych przy ocenie pracy sekretariatu w Yorku.

    Słuchacze  doceniają program lojalnościowy (rabaty i nagrody), oferowany przez York dla stałych klientów, przyznając oceny 5 lub 4 w tej kategorii (53% badanych).

    Trzy czwarte słuchaczy przyznaje najwyższe noty (5 lub 4) dla szkolnej biblioteki, natomiast 62% osób dostrzega atrakcyjność tablic interaktywnych oraz multimediów, wykorzystywanych w Yorku w celach jeszcze lepszej nauki języka.

    Prawie połowa osób, które wypełniły ankietę, wyraża chęć kontynuacji nauki w Yorku w następnym roku, a ponad trzy czwarte ankietowanych poleciłoby York swojej rodzinie i znajomym (przeczytaj opinie słuchaczy).

  • Opinie słuchaczy XI 2011

    Dzieci (7-10 lat)

    Dzieci chętnie chodzą na zajęcia do Yorku, o czym świadczy:

    • 74% zaznaczonym uśmiechniętych buzi przed pójściem na lekcję i 81% w trakcie lekcji.

    W kategorii oceny lektorów polskich i angielskich:

    • 87% dzieci lubi bardzo lektora polskiego; a 69% lubi bardzo swojego lektora angielskiego native speakera;
    • 60% dzieci bardzo lubi tegoroczny podręcznik, zaś 40% określiło go jako OK.

    Dzieci miały też możliwość dania ocen szkole York w kilku kategoriach – punktacja od szóstki do trójki:

    • Dzieci lubią swoją salę lekcyjną: 51% dzieci oceniło ją na 6, a 25% przyznało ocenę 5;
    • 93 % dzieci lubi bardzo zajęcia z tablicą interaktywną  (tyle dzieci dało im ocenę 6 )

    Młodzież (10-19 lat)

    Młodzież bardzo dobrze oceniła swoich lektorów, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż jesienne ankiety przeprowadzono zaledwie po 5 – 6 tygodniach od rozpoczęcia kursów.

    W ankiecie wzięło udział 179 młodzieży

    W pytaniu czy materiał realizowany jest a/za szybko b/ w sam raz. c/za pomału, 84% młodzieży wybrało odpowiedź b) w sam raz, Zadowolenie słuchaczy z rytmu pracy jest istotnym elementem wpływającym zarówno na zadowolenie z kursu jak i skuteczność nauczania.

    • 53% jest bardzo zadowolonych ze swojego lektora polskiego, a 40 % z angielskiego oraz
    • 41% jest zadowolonych z lektora polskiego oraz 53% z lektorów native speakers;
    • 91% jest bardzo/zadowolonych z polskich lektorów ,a 93 % jest bardzo/zadowolonych z lektorów  angielskich

    Uczniowie Yorku w Krakowie wysoko ocenili wkład lektorów w prowadzone lekcje:

    • 56% uważa, że lektorzy polscy wprowadzają gramatykę w praktyczny sposób, a 62 %  uważa, że ich lektorzy native speakers ciekawie prowadzą konwersacje.
    • 61% docenia bycie motywowanym przez lektorów do mówienia wyłącznie po angielsku,
    • 65 % docenia zadawane regularnie przez obu lektorów zadania domowe.

    Dorośli 19+

    W ankiecie wzięły udział 103 osoby.

    Dorośli także bardzo dobrze ocenili swoich lektorów, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż jesienne ankiety przeprowadzono zaledwie po 5 – 6 tygodniach od rozpoczęcia kursów.

    44 % Słuchaczy jest bardzo zadowolonych, a 54 % zadowolonych ze swojego lektora polskiego;   22%  Słuchaczy jest bardzo zadowolonych z lektora polskiego, a 58% zadowolonych ze swojego lektora angielskiego

    Duże znaczenie dla tak dobrego wyniku ma na pewno fakt, że lektorzy starannie przygotowują się do swoich zajęć, o czym świadczą poniższe dane:

    • 90% lektorów polskich i 58% angielskich jest zawsze przygotowanych do zajęć
    • 66% słuchaczy uważa, że lektorzy w praktyczny i komunikatywny sposób wprowadzają gramatykę, 72% uważa, że native speakerzy prowadzą ciekawe konwersacje; dla 64% cenne jest to, że lektorzy motywują grupę do mówienia wyłącznie po angielsku, a w celu utrwalenia materiału regularnie zadają zadania domowe – 53% opinii.

    Co zaś tyczy się rytmu realizacji materiału, wpływającego zarówno na zadowolenie z kursu jak i efektywność nauki, 75% dorosłych słuchaczy uznało go w listopadzie za w sam raz.

    Wielu dorosłych używa regularnie organizatora York Diary i wykorzystuje go celem lepszej

    Dorośli docenia także możliwość korzystania z biblio/media i z organizatora York Diary Celem większej skuteczności nauczania zapraszamy Was do bardziej regularnego  uczestnictwa w zajęciach dodatkowych Conversation Club, Language Workshop – terminy na www.york.edu.pl

  • Opinie słuchaczy XI 2011
  • Opinie słuchaczy VI 2010
  • Opinie słuchaczy XI 2009

    Opinie słuchaczy XI 2009

  • Opinie słuchaczy V 2009
  • Opinie słuchaczy VI 2008
  • Zacznij naukę języka angielskiego już dziś!

    Zapoznaj się z naszą ofertą